آموزش

دوره رایگان آموزش آبرنگ جلسه دهم و یازدهم

نقاشی منظره رودخانه جنگلی

فهرست مطالب

کشیدن صخره و سنگ ها را در جلسه قبلی یاد گرفتیم. در این جلسه می خواهیم برای تمرین بیشتر کشیدن صخره و سنگ را با نقاشی از روی یک عکس ادامه دهیم. در این ویدئوی آموزشی یاد میگیریم که چطور می توان یک عکس را نقاشی کرد. برای این کار در ابتدا یک عکس را انتخاب می نمائیم.

در این عکس یک رودخانه جنگلی با تعداد زیادی درخت و صخره وجود دارد. برای کشیدن آنها در ابتدا آسمان را با آبی سرولین نقاشی می نمائیم. سپس با استفاده از رنگ های magenta و virdian شروع به کشدن درختان دوردست می نمائیم. پس از آن رنگ گذاری لایه اول را کمرنگ انجام می دهیم. بعد از انکه نقاشی لایه اول تمام شد منتظر می مانیم تا خشک شود. پس از آن از درختان سمت راست شروع کرده و آنها را با سبز و برنت سیه نا نقاشی کرده و کم کم به سمت چپ رفته و درختان این بخش را هم نقاشی می نمائیم. سپس تیرگی مابین سنگها در زیر درختان را می کشیم.

حالا نوبت به کامل کردن درختان می رسد. انبوه درختان را در سمت چپ نقاشی نموده و  آنها را با تیرگی سنگها ادغام می نمائیم. پس از اتمام درختان شروع به کشیدن تیرگی سنگها نموده و همزمان بصورت کمرنگ آب را هم نقاشی می کنیم. در انتها سنگ های بخش جلوی تصویر را پر رنگتر از سایر بخش نقاشی می کنیم. پس از پایان کار از دور به نقاشی نگاه نموده و نور را با اضافه نمودن سایه درختان تنظیم می نمائیم.

 

تماشای ویدئوی آموزشی با کیفیت HD از یوتیوب

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[metform form_id="6357"]
[metform form_id="6345"]

فراموشی رمز