آموزش

دوره رایگان آموزش آبرنگ – جلسه ششم

کشیدن درخت

فهرست مطالب

آموزش کشیدن درختان در آبرنگ

پس از اینکه متد های خیس در خیس و خیس برخشک در آبرنگ را فراگرفتیم. پس از آن می بایست این متدها را در آبرنگ بکار ببندیم. از این جلسه به بعد ما به آموزش و یادگیری کشیدن اجزا و عناصر یک نقاشی آبرنگ می پردازیم. این جلسه درباره کشیدن درختان در آبرنگ هست. در این جلسه ما یادمی گیریم که چطور درختان را با سه روش نقاشی نمائیم. در روش اول که ساده ترین روش می باشد ما از نوک درختان شروع کرده و با رنگهای روشن برگهای آنها را نقاشی نموده و سپس شاخه ها و تنه درخت را به آن اضافه می نمائیم. در مرحله بعدی می توانیم تیرگی ها را بصورت خیس یا خشک به آن اضافه نمائیم.

در روش دوم ما از خش دادن برای کشیدن برگهای درختان استفاده می نمائیم. این کار با پهنای قلم صورت میگیرد. سپس تیرگی ها بصورت خیس در خیس و با روش هایی مانند خش دادن به آن اضافه می شود. این روش زیبایی و ظرافت خاصی به نقاشی ما می دهد و بسیار مناسب برای کشیدن درختان می باشد. می توانیم شاخه درختان را در لابه لای آنها بکشیم و بگذاریم که در رنگ سبزی درختان فرو رود.

در روش سوم ما از قلم موی پهن برای کشیدن انبوه درختان و یا شاخه های نزدیک آنها استفاده می نمائیم. برای این کار سعی کنید که قلم مو به آب و رنگ کمتری آغشته شده و بصورت خشک نقاشی کنید. روش دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از افکت اسپری می باشد ما با استفاده از یک اسپری آب را روی مقوا پاشیده و سپس رنگ را بصورت لکه ای با آن اضافه می نمائیم. این روش برای کشیدن برگ های درختان در پاییز بسیار کاربردی می باشد.

 

 

مشاهده ویدئو با کیفیت HD از یوتیوب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[metform form_id="6357"]
[metform form_id="6345"]

فراموشی رمز